Helpdesks digitaliseren massaal
IT-helpdesks digitaliseren massaal, zo is gebleken uit het helpdeskpakkettenonderzoek van detacheringsbureau Linden-IT onder honderden bedrijven.
IT-helpdesks digitaliseren massaal, zo is gebleken uit het helpdeskpakkettenonderzoek van detacheringsbureau Linden-IT onder honderden bedrijven.
Welke rapportagemogelijkheden zijn waardevol? En wat zijn de lessen voor datagedreven servicedeskverbetering?
Digitalisering en automatisering brengt flink wat jargon met zich mee. Daarom een – overigens niet uitputtende – lijst met veel voorkomende termen, met uitleg.
Digitaliseren binnen een bedrijf is lang niet altijd makkelijk. Eigen medewerkers spelen een cruciale rol bij het slagen van een ICT-project.
Het blijkt dat veel bedrijven helemaal geen zogeheten digital core hebben, laat staan dat ze weten wat dit betekent.
Klanten en afnemers willen steeds meer weten over een product en die informatie is alleen te leveren als alle data op orde zijn. Maar hoe krijg je dat voor elkaar?
Er gebeurt veel in marketingland: steeds meer tools, een steeds complexere buyer journey en een tekort aan gespecialiseerde mensen. Gaat AI ons hierin helpen in 2024?
Iedere finance-afdeling krijgt ze in handen: documenten met gevoelige informatie. Hoe voorkom je dat deze informatie naar de buitenwereld lekt.
We bevinden ons in een wereld waarin technologie heerst en waarin digitale transformatie niet langer een trend is, maar de realiteit – ook voor HR-afdelingen.
Servicedesks blussen zoveel brandjes dat ze nauwelijks toekomen aan werk waarvoor een human touch nodig is.Met serviceautomatisering kun je een hoop handmatig werk reduceren.