Helpdesks digitaliseren massaal

IT-helpdesks digitaliseren massaal, zo is gebleken uit het helpdeskpakkettenonderzoek van detacheringsbureau Linden-IT onder honderden bedrijven.

Dit zijn de lessen voor optimaliseren van servicedesk

Welke rapportagemogelijkheden zijn waardevol? En wat zijn de lessen voor datagedreven servicedeskverbetering?

Begrippenlijst data en digitalisering

Digitalisering en automatisering brengt flink wat jargon met zich mee. Daarom een – overigens niet uitputtende – lijst met veel voorkomende termen, met uitleg.

Betrokken medewerkers verhogen kans op succes van digitalisering

Digitaliseren binnen een bedrijf is lang niet altijd makkelijk. Eigen medewerkers spelen een cruciale rol bij het slagen van een ICT-project.

In 8 stappen een digital core bouwen

Het blijkt dat veel bedrijven helemaal geen zogeheten digital core hebben, laat staan dat ze weten wat dit betekent.

Digitalisering in het magazijn

Klanten en afnemers willen steeds meer weten over een product en die informatie is alleen te leveren als alle data op orde zijn. Maar hoe krijg je dat voor elkaar?

Dé tech-trends voor marketing & sales in 2024

Er gebeurt veel in marketingland: steeds meer tools, een steeds complexere buyer journey en een tekort aan gespecialiseerde mensen. Gaat AI ons hierin helpen in 2024?

Documentbeveiliging voor financeprocessen: 8 redenen

Iedere finance-afdeling krijgt ze in handen: documenten met gevoelige informatie. Hoe voorkom je dat deze informatie naar de buitenwereld lekt.

Hoe HR zich kan aanpassen aan de digitale transformatie

We bevinden ons in een wereld waarin technologie heerst en waarin digitale transformatie niet langer een trend is, maar de realiteit – ook voor HR-afdelingen.

Transformeer je servicedesk met serviceautomatisering

Servicedesks blussen zoveel brandjes dat ze nauwelijks toekomen aan werk waarvoor een human touch nodig is.Met serviceautomatisering kun je een hoop handmatig werk reduceren.