Meer informatie
ICT leveranciers
ICT boeken
Nieuws
ICT nieuwsbrief
Kennis en informatie
ICT oplossingen
Toepassingen
Branches
Producten
Nieuws en persberichten
Zoeken en vinden
ICT leveranciers
ICT informatiecentrum
ICT boekensite
ICT berichten
ICT kennishub
Over ICT kennishub
Contact
ICT nieuwsbrief
Voor wie wil publiceren
Zo werkt het
Account aanmaken
De grootste trends in data-driven marketing
in AI oplossingen, AI oplossingen algemeen, Artificial intelligence/door ICT redactieWelke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat je werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2024 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag je echt niet missen?
Vier op tien bedrijven gebruikt AI actief, obstakels blijven bestaan
in AI oplossingen, AI oplossingen algemeen, Artificial intelligence/door ICT redactieDe early adopters van (generatieve) AI schakelen een versnelling hoger met actieve integratie, terwijl andere bedrijven vastzitten in de experimentele fase.
Deze afdelingen staan bovenaan bij plannen voor het toepassen van AI
in AI oplossingen, AI oplossingen algemeen, Artificial intelligence/door ICT redactieDrie afdelingen, waaronder de klantenservice, staan hoog op de lijst voor toepassingen van (gedeeltelijke) implementatie van automatisering en artificial intelligence.
Werkgevers en werknemers gaan in 2024 de vruchten plukken van AI
in AI oplossingen, AI oplossingen algemeen, Artificial intelligence/door ICT redactieVijf observaties over de impact van AI in 2024 op de manier van werken en zakendoen.
Behaal het gewenste resultaat door AI collectief aan te pakken
in AI oplossingen, AI oplossingen algemeen, Artificial intelligence/door ICT redactieOm tastbare waarde uit data te halen, moeten bedrijven ervoor zorgen dat de gegenereerde data volledig, verifieerbaar en nauwkeurig zijn.
Op weg naar autonome AI-ondernemingen?
in AI oplossingen, AI oplossingen algemeen, Artificial intelligence/door ICT redactieUit een bevraging van Digitate blijkt dat 90 procent van de bedrijven binnen het jaar AI-automatiseringen zal inzetten als (helpende) werkkracht.
Hoe AI het vak klantenservice verandert
in AI oplossingen, AI oplossingen algemeen, Artificial intelligence/door ICT redactieOrganisaties zoeken altijd naar manieren om hun klantenservice te verbeteren. Daar is AI, een hulpmiddel dat niet alleen het niveau van service doet stijgen, maar ook het hele vak verandert.
IT-leiders gebruiken AI om de ervaringen verbeteren
in AI oplossingen, AI oplossingen algemeen, Artificial intelligence/door ICT redactieIT-leiders verleggen hun prioriteiten aanzienlijk, blijkt uit het Zendesk Global IT Report. Ze verschuiven hun investeringen naar de implementatie van AI om zowel de werknemers- als de klantervaring te verbeteren.
Onderzoek AI-adoptie toont verschillen tussen C-level managemen.
in AI oplossingen, AI oplossingen algemeen, Artificial intelligence/door ICT redactieLeiders weten dat hun organisaties baat hebben bij AI en ML, maar de opvattingen van C-level management verschillen per functiegroep.
Mensen moeten toezicht houden op AI of machine learning
in AI oplossingen, AI oplossingen algemeen, Artificial intelligence/door ICT redactieBijna driekwart (73 procent) van de zakelijke leiders voelt druk om AI in hun organisaties te implementeren, maar de overgrote meerderheid is huiverig om te veel beslissingsbevoegdheid op te geven.