Voor veel GenAI-projecten valt het doek na proof of concept-fase
Voor zeker 30% van de generatieve AI (GenAI)-projecten valt tegen het einde van 2025 het doek na een proof of concept.
Voor zeker 30% van de generatieve AI (GenAI)-projecten valt tegen het einde van 2025 het doek na een proof of concept.
Nederlandse executives lopen voorop bij het gebruik van AI-tools in hun dagelijkse werkzaamheden.
De opmars van Artificiële Intelligentie (AI) valt niet meer te stuiten. We moeten opletten dat dit AI-infused leiderschap niet ten koste gaat van de menselijke kant van het werk.
Wees niet te geobsedeerd met AI-modellen. In plaats daarvan is het beter na te denken over de vraag wat AI als een platform (AI-as-a-platform) voor je organisatie kan betekenen.
Hoewel er veel wordt geëxperimenteerd met ai, vinden bedrijven het lastig om een businesscase te ontwikkelen.
Al een tijd staat Kunstmatige Intelligentie (AI) in de schijnwerpers met de ontwikkeling van generatieve AI. Volgens een rapport, zouden AI-technologieën de winstgevendheid van bedrijven met 38% kunnen verhogen.
Al een tijd staat Kunstmatige Intelligentie (AI) in de schijnwerpers met de ontwikkeling van generatieve AI. Volgens een rapport zouden AI-technologieën de winstgevendheid van bedrijven met ongeveer 38% kunnen verhogen.
De snelheid waarmee AI terrein wint in bedrijven is ongekend. Terwijl toepassingen zoals ChatGPT nog in ontwikkeling zijn, liggen er nieuwe ontwikkelingen op de loer om de markt te veroveren.
Het is niet de vraag óf je als bedrijf iets met AI gaat doen, maar wannéér. En voor elke technologische ontwikkeling geldt: er zitten twee kanten aan de medaille.
Welke ontwikkelingen gaan ervoor zorgen dat je werk als marketeer, jurist of dataspecialist in 2024 ingrijpend gaat veranderen? Welke innovaties mag je echt niet missen?