Een Customer Data Platform (CDP) implementeren. Waar begin je?

Met een Customer Data Platform (CDP) verzamel, verenig en beheer je klantgegevens uit verschillende bronnen. Waar begin je als je overweegt een CDP te implementeren?

High-, low- of no-touch-klantcontact?

Of klanten nu tijdens een fysiek winkelbezoek, in een webwinkel of via sociale media een aankoop doen, het is de gepersonaliseerde ervaring die het verschil maakt.

Klantgegevens beheren: hoe bouw je aan je klantenbestand?

Een klantenbestand helpt je om de klantretentie te verbeteren, omzet te verhogen en de kosten per lead te verlagen. Lees verder om meer te leren over hoe je klantgegevens beheert.

CRM voordelen voor productiebedrijven in een competitieve markt

De juiste CRM software kan maakbedrijven een voorsprong geven op de concurrentie. CRM draait namelijk om het begrijpen van klanten. In markten met veel concurrentie kan dat het verschil maken.

Crm en cdp (en hoe in toekomst klantinfo te beheren)

Customer-data-platform, kortweg cdp, is voor marketing de heilige graal omdat het dingen doet die met een klassiek crm-systeem niet mogelijk zijn.