De meerwaarde van een datagedreven organisatie met Posit
Organisaties beschikken over waardevolle data. Maar hoe kunt u die data écht waardevol maken?
Organisaties beschikken over waardevolle data. Maar hoe kunt u die data écht waardevol maken?
AI en Large Language Models hebben veel potentie, maar soms wil je dat je data niet in het openbaar beschikbaar zijn. Een eigen intern AI-systeem kan een oplossing zijn.
Voor salesmedewerkers is een goede vraag stellen onbetaalbaar. Dat geldt niet alleen offline, maar ook online. Generatieve AI (GenAI) neemt hier een steeds grotere rol in.
Bijna 90% van de Nederlandse directeuren spreekt in een rondvraag de verwachting uit dat generatieve AI hun organisatie zal transformeren.
Het pushen van gevoelige en bedrijfseigen data naar openbaar gehoste language learning models brengt risico’s met zich mee.
Het Nederlandse kabinet deelt zijn visie op generatieve AI. Het benadrukt hierin het belang van inspelen op de mogelijkheden en uitdagingen van deze technologie, die het kansrijk noemt.
Het succes van generatieve AI zal in grote mate afhangen van de locatie van onze data en de infra-ondersteuning van de applicaties.
In de hedendaagse technologische arena zie je dat generatieve artificiële intelligentie (AI) zijn intrede doet met een stormachtige snelheid. Maar wat is generatieve AI precies?
Generatieve technologieën bieden natuurlijk interessante mogelijkheden. Maar wees je bij zakelijk gebruik ook bewust van de risico’s.
Organisaties willen aanzienlijk investeren in technologieën die data fabrics verbeteren, om zo meer succes te behalen met generatieve AI.