E-commerce wordt business as usual

E-commerce is uitgegroeid tot een prominent distributiekanaal. Ieder bedrijf zal er in zijn marktbenadering rekening mee moeten houden en een omnichannel-strategie hebben.

Omnichannel: de manier om de kloof tussen online en offline te dichten

In dit artikel zoomen we in op hoe jij met een omnichannel strategie werkt aan een consistent merkverhaal.

Online ondernemen: het hoeft niet allemaal zelf

Reclame maken, het is de manier om je service, dienst, product of webwinkel meer bekendheid te geven.Hoe doe je dat eigenlijk?

Gebrek aan inzicht in voorraden verhoogt druk op retailers

Onderzoek benadrukt hoe retailers in toenemende mate hun winkelaanbod digitaliseren om klantervaringen te verbeteren en marktaandeel te behouden.

De potentie van AI binnen e-commerce

Velen zien AI als game-changer in de wereld van e-commerce. Het biedt voordelen voor personalisatie, klantenservice en voorraadbeheer. Lees hier over de potentie van AI binnen e-commerce.